Smerfowy TAG książkowy

Smerfy to jedna z ulubionych bajek mojego dzieciństwa, dlatego postanowiłam, że dzisiaj zrobię Smerfowy TAG książkowy. Serdecznie zapraszam 🙂

Leniwy Smerf
Wybierz książkę, podczas której czytania prawie zasnąłeś.
Szczególnie nudne są dla mnie lektury szkolne, np. „Krzyżacy”, „W pustyni i w puszczy” czy „Romeo i Julia”, ale książek „nie szkolnych”  to była zdecydowanie „After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem” – bardzo się namęczyłam, żeby ją w ogóle skończyć.
Próżny Smerf

 

Wybierz postać, która dba o swój wygląd.
Do tej kategorii pasuje mi Effie Trinket z „Igrzysk śmierci”. Jej stroje zawsze przyprawiały mnie o ciarki na plecach. O! I jeszcze kandydatki z „Rywalek”, ale to chyba oczywiste. Każda chciała wyglądać pięknie, aby przypodobać się Maxonowi 😀
Żartobliwy Smerf
Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.
Zdecydowanie Fred i Georg z Harry’ego Potter’a. Uwielbiam tych chłopaków. Ich kawały zawsze były kapitalne.
Mózgowy Smerf
Wybierz postać, która kocha książki.
Hermiona z Harry’ego Pottera, to oczywiste. O! Jeszcze Edmund z „Nethergrimu” i Carlisle ze „Zmierzchu”.
Harmonijny Smerf
Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.
Cecile z „Porwanę pieśniarki”. Miała przepiękny głos. Sydney z „Maybe someday” też pasuje do tego wizerunku.
Smerfetka
Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.
Okropnie trudny wybór! Nie da się wybrać jednej osoby! Mia z „Zostań,

jeśli kochasz”, Bella ze „Zmierzchu”, Katniss z „Igrzysk Śmierci” , a no i na pierwszym miejscu oczywiście Anna z „Planu” Patrycji Gryciuk!

Ty jako Smerf…?
Jeśli byłbyś smerfem, jakie byłoby Twoje imię i osobowość?

Ja chyba byłabym smerfem śpiochem. Ja KOCHAM spać (i czytać oczywiście). Mogłabym spać całymi dniami i nocami, non stop 😀
I to by było dzisiaj na tyle. Dziękuję Wam za przeczytanie tego posta i zapraszam na kolejne 🙂 Do następnego napisania
Amy
One Comment Add yours

  1. fajny tag 🙂 tez uwielbiałam smerfy jak byłam dzieckiem 🙂 i też tak samo jak ty byłabym smerfem śpiochem 🙂 Pozdrawiam

    Polubienie

Skomentuj

