Czytelnicze nawyki TAG

Dzisiaj zapraszam Was na taki króciutki TAG o moich nawykach czytelniczych 🙂 Miłego czytania!


Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

Nie. Czytam wszędzie, przy biurku, na kanapie, w kuchni (gdy jem), na łóżku. Po prostu wszędzie 🙂

Czy w trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?
Staram się używać zakładek, ale zazwyczaj używam… paragonów, które wkładam do książki po jej zakupie 😀

Czy możesz po prostu od tak czytać książkę czy musisz dojść do końca rozdziału lub do pełnej liczby stron?
Zazwyczaj staram się dojść do końca rozdziału, ale jako, że ja zazwyczaj czytam wieczorem przed spaniem, albo rano przed pójściem do szkoły nie zawsze mi się to udaje…

Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
NIestety nie. Chyba mam za mało podzielną uwagę. Za każdym razem gdy tego próbowałam, albo wysypywałam na siebie i książkę całą zawartość talerza/miski, albo zalewałam się piciem :/

Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Słuchać muzyki, słucham, ale jak już wciągnę się na dobre w książkę to nawet muzyka staje się dla mnie obojętna i czy ona gra czy nie, nie ma najmniejszego znaczenia. Natomiast gdy leci jakiś film za nic nie potrafię się skupić na czytaniu książki.

Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Ja czytam milion książek naraz. Szczerze to to jest bardzo kłopotliwe, bo gdy wieczorem pomyślę sobie, „hmmm może poczytam coś” i podchodzę do mojej półki z książkami, zdaję sobie sprawę, że wszystkie są pozaczynane, każda czeka na przeczytanie i nie mam pojęcia, którą wybrać pierwszą 😦

Czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Wszędzie,… w domu, na spacerze, podczas jazdy samochodem, nawet podczas lekcji, tylko csiii… 🙂

Czytasz nagłos czy w myślach?
Trochę dziwnie by wyglądało, gdybym szła sobie na ulicy i czytała na głos, albo w klasie, gdy nauczyciel prowadzi lekcję 😀

Czy czytasz naprzód poznając zakończenie?
NIGDY! Zawsze czytam książkę od deski do deski nie pomijając żadnej literki, kropki czy przecinka.

Czy zaginasz książkom grzbiety? 
NIE! Moje książki zawsze muszą być w idealnym stanie 😀

Amy
Skomentuj

