Podsumowanie miesiąca: MAJ

Maj był bardzo zabieganym miesiącem. Mimo, że egzaminy gimnazjalne skończyły się w kwietniu to czekało mnie jeszcze wiele pracy. Koniec gimnazjum, dopinanie spraw z ocenami na ostatni guzik, wczoraj miałam egzamin do liceum, do którego przygotowywałam się już od września. Niestety miałam mało czasu na czytanie, cud że udało mi się skończyć trzy książki. Mam nadzieję, że czerwiec będzie bardziej czytelniczy.

Dzisiaj zapraszam Was na podsumowanie maja. Nie tylko czytelnicze… zapraszam 🙂

No ale zacznijmy od książek. W tym miesiącu przeczytałam trzy książki:

  1. „Trzy Godziny ciszy” Patrycja Gryciuk
  2. „Rewizja” Remigiusz Mróz
  3. „Opowieści zza rzeki” Artur Justyńkski

Dodatkowo zaczęłam dwie pozycje i mam nadzieję, że w czerwcu je dokończę

  1. „Życie i śmierć” Stephenie Meyer
  2. „PAN. Sekretne dziedzictwo króla elfów” Sandra Regnier

 

Zdobycze Majowe

FullSizeRender.jpg

Długo wyczekiwane przeze mnie Deniwelacja Remigiusza Mroza, zaczęłam też „Wotum nieufności” – jestem nim zafascynowana jak narazie. NIedługo powinna pojawić się recenzja na ten temat. A ostatnią książką z tego stosika jest „PAN. Sekretne dziedzictwo króla elfów”. Jak narazie jestem nią zaintrygowana…

Książka miesiąca

Patrycja Gryciuk „Trzy godziny ciszy” -> Recenzja >KLIK<

Piosenka miesiąca

Film miesiąca

Także to by było jak na razie na tyle? A ile książek Wy przeczytaliście w maju?

2 Comments Add yours

  1. BookParadise pisze:

    Będę czekać na wrażenia po książce „PAN. Sekretne dziedzictwo króla elfów” bo mam na nią ogromną ochotę.

    Lubię to

  2. Rosa Czyta pisze:

    Bardzo mnie ciekawi „PAN. Sekretne dziedzictwo króla elfów” Sandra Regnier. Chyba w ogóle nie słyszałam o tej książce.
    W maju przeczytałam multum książek, w sumie 11. Nie pytaj, jakim cudem, bo sama tego nie wiem, ale cieszę się. Był to naprawdę owocny miesiąc i pozwolił mi odkryć kilka naprawdę dobrych książek 🙂

    Lubię to

Skomentuj

