Włochy, Cattolica 2017

Oficjalnie wprowadzam w życie mój nowy plan! A mianowicie, mój blog od teraz nie będzie jedynie blogiem książkowym, choć recenzje nadal będą się pojawiać, bo książki to bardzo ważna sfera mojego życia, ale będą się pojawiać też posty o tematyce „lifestyle’owej”. Czasem moje podróże, nauka, jedzenie itp. Mam nadzieję, że zaciekawią Was moje wpisy. Zapraszam serdecznie 🙂

IMG_3317

A więc dzisiaj opowiem trochę o moich wczasach we Włoszech. W Cattolice byłam od 18 lipca do 26. Podróż trwała 25 godzin. Przejeżdżałam przez Słowację, Węgry i Słowenię.B yła to pierwsza moja tak długa podróż i szczerze mówiąc okazała się bardzo męcząca.

Cattolica jest uroczym miasteczkiem położonym regionie Emilia-Romania, w prowincji Rimini, z przepięknymi piaszczystymi plażami, urokliwymi uliczkami i przepięknym rynkiem tętniącym życiem.

Podczas pobytu we Włoszech oprócz opalania na plaży zobaczyłam też kawałek Włoch, m.in. twierdzę w Gradarze.

 

Kolejnym przystankiem było San Marino.

 

A na końcu zwieńczeniem tego wszystkiego był RZYM!

Bardzo miło spędziłam czas przez te 10 dni. Poznałam wspaniałych ludzi, odwiedziłam piękne miejsca i trochę wypoczęłam. Ta podróż na zawsze zostanie w mojej pamięci.

Skomentuj

